Alles Over Stille Tijd Zonsondergang weerspiegeld in meer - Alles Over Stille Tijd Banier

Alles over stille tijd Sitemap

Stille tijd - AllAboutReflections.org
Lees gedichten en korte verhalen die aan God geschreven zijn, en illustraties van Zijn werk in onze levens.

Anderen troosten
Heb jij moeite om de juiste woorden te vinden? Lees dit korte verhaal eens dat aantoont hoe belangrijk het is om er gewoon voor die ander te zijn.

Bijbel lezen en bidden
Heb jij een verlangen om zo veel mogelijk uit je dagelijkse Bijbellezing te halen? Overdenk dit gebed eens.

Christelijke gedichten
Wat betekent God in jouw leven? Poëzie is een geweldige manier om onze gedachten aan God uit te drukken. Kijk eens naar deze gedichten.

Christelijke kerstgedichten
Heb jij een gedicht nodig voor je gemeente, voor een feestje of voor een kerstkaart? Kijk hier eens.

Comfort zone
Blijf jij liever waar jij je op je gemak voelt? Zou je niet liever buiten dat gebied willen stappen? Lees dit verhaal eens.

De Gids
Een gedicht van Karl Krahn over de Gids die beschikbaar is om ons door het leven te leiden. Wie is jouw gids?

De stenen van de Jordaan
Wat stellen deze stenen in jouw leven voor? Lees het perspectief van een zekere schrijver over wat God ons in Jozua 4 leert.

Een gebed over aanbidding
Heb jij een verlangen om jouw aanbidding van God uit te drukken en te verwoorden? Kijk eens naar deze gebeden.

Een gebed over angst
Worstel jij met angstgevoelens? Kijk eens naar dit gebed, dat een uitdrukking is van jouw vertrouwen op God. God heeft altijd alles onder controle.

Een gebed over belijdenis
Wil jij je hart voor God reinigen? Lees dit gebed eens en verwoord dan je gedachten voor God.

Een gebed over geloof
Wil jij Gods verbazingwekkende kracht begrijpen? Denk eens na over dit gebed over geloof.

Een gebed over lofprijzing
Heb jij een verlangen om Gods aangezicht op te zoeken door Hem te prijzen en te aanbidden? Kijk eens naar dit krachtige, aanbiddende gebed tot God.

Een gebed over nederigheid
Wil jij bevrijd worden van jouw zelfzuchtigheid? Studeer, bid en vind hulp voor jouw gekwetste ziel.

Een gebed voor leiders
Neem jij een leidinggevende positie in? Lees deze gebeden eens die je kunnen helpen om je op Christus te concentreren in plaats van je overweldigende takenlijst.

Een gebed voor moeilijke tijden
Ga jij nu door een moeilijke periode? Heb je problemen of heb je te lijden?Lees dit gebed eens. Geef je strijd over aan jouw Redder.

Een perspectief op armoede
Wat is jouw kijk op armoede? Lees dit perspectief uit Indonesië en leer van een man die persoonlijk en dagelijks armoede heeft ervaren.

Een verhaal over genezing
Lees het verhaal van Shari die plotseling werd genezen van leverfalen. Volg haar gezin door deze gebeurtenis die bijna een fatale afloop had.

Een weerspiegeling van Jezus
Streef jij ernaar om een weerspiegeling van jouw Redder te zijn? Kijk eens naar deze illustratie uit het alledaagse leven. Ben jij een weerspiegeling van Christus?

Familieherinneringen
Lees over de familieherinneringen die een vrouw in korte verhaalvorm opschreef. Zij schreef deze verhalen met een diepere betekenis voor onze levens.

Gedicht over Gods redding
Soms vergeet ik dat het niet ging om mijn daden... ik deed het niet zelf, het was wonderlijke Genade.

Gedicht over de waarheid
Wat is waarheid? Wie is waarheid? Bestaat er wel zoiets als waarheid? Ontdek het in dit gedicht van Jeff Hildebrandt.

Gedichten over de natuur
Beschouwt een dichter de natuur op een diepere manier dan de gemiddelde mens? Kijk eens naar deze gedachten van een dichter over onze wereld.

Gedichten van medeleven
Heb jij te maken met een onbeschrijflijk verdriet? Kijk eens naar deze gedichten die troost en vrede uitdrukken.

Gedichten voor je trouwdag
Heb jij een verlangen om je liefde in gedichten uit te drukken? Lees deze gedichten eens die voor bruid en bruidegom zijn geschreven.

Gedichten voor ouderen
Het is niet gemakkelijk kom ouder te worden, maar met het juiste perspectief kan er vrede en tevredenheid worden gevonden. Kijk eens naar deze gedichten.

God dienen
Wordt jij geleid door God wanneer je Hem dient? Kijk eens naar dit gebed uit het hart van iemand die grote dingen voor God wilde doen.

God kennen
Ken jij God werkelijk? Heb jij de moed om God te vragen wat het beste is? Lees dit gebed eens.

God kijkt toe
Denk jij dat God toekijkt en over jou waakt? Kijk eens naar deze illustratie over een ontmoeting vroeg in de ochtend. Rust Gods oog op jou?

Gods genade
Ervaar jij Gods nieuwe genade elke ochtend? Kijk eens naar deze illustratie die regelrecht uit een braamstruik komt.

Gods vrede
Zie jij Gods vrede in beangstigende en onrustige tijden? Lees dit korte verhaal over bescherming eens.

Het Christelijke leven
Heb jij een verlangen om een 'besmettelijke Christen' te zijn? Wil jij elke dag voor Christus leven? Lees dit gebed eens.

Het dagelijkse leven in Oeganda
Hoe ziet het dagelijkse dorpsleven in Oeganda eruit? Lees over de ervaringen van een westerling die er nu woont.

Het gezin van God
Heb jij een hechte band met andere gelovigen? Het Lichaam van Christus is niet perfect, maar het is fijn om niet alleen te zijn. Werp eens een blik op dit gebed.

Het huwelijksfeest
Ik tref voorbereidingen voor twee huwelijksfeesten binnen zes weken en dat doet mij denken aan het naderende grote huwelijksfeest van God. Ben jij ook vol verwachting?

Hier in het donker
Hier in het donker. Wat gaat er 's nachts in jou om wanneer je gedachten de vrije loop hebben... nadat de meeste mensen al lang in een diepe slaap zijn verzonken?

Intimiteit met God
Ben jij op zoek naar een sterke relatie met jouw Hemelse Vader? Lees dit gebed tot Hem eens.

Materialisme
Lees over het gevecht van een vrouw met haar hebzucht en hoe zij een nieuw perspectief verkreeg op ware weelde. Hoe reageer jij op rijkdommen?

Naar Gods stem luisteren
Deze missionaris in Oeganda heeft een nieuw perspectief verworven op het luisteren naar God. Zul jij hier ook door uitgedaagd worden?

Op God vertrouwen
Heb jij moeite om je over te geven aan God's plan? Lees dan dit gebed van overgave en deel je hart met God.

Overdenkingen van de Dive Chapel
Lees opbouwende overdenkingen over hoofdstukken 1 tot en met 21 van het boek Rechters. Welke toepassingen kun jij hierin vinden?

Overleden aan AIDS
Ben jij stervende of wordt een naaste overweldigd door AIDS? Lees dit verhaal over Berts laatste dagen, verteld door zijn zus.

Regels om naar te leven
Welke richtlijnen kunnen wij voor onze levens gebruiken? Kijk eens naar deze lijst die een vrouw heeft opgesteld en hoe deze lijst jouw leven kan beïnvloeden.

Volledige overgave aan God
Hoe kan dit bereikt worden? Lees dit persoonlijke getuigenis over de invloed van overgave op een mensenleven.

Vrede vinden
Hoe kun jij je door de moeilijke tijden in jouw leven heenslaan? Ontdek hier hoe een vrouw door zware stormen wist te navigeren.

Werp al je zorgen op Hem
Wat betekent het om je zorgen op Jezus te werpen? Kijk eens naar deze illustratie en leer hoe jij je zorgen op de juiste persoon kunt afwentelen.

Wie is de Heilige Geest?
Waarom is het idee 'God in ons' zo moeilijk te begrijpen? Vind hier meer inzicht en bestudeer hier de Bijbelse ondersteuning.

Yes, we can!
Wat als politici al hun beloften van een komende verandering zouden kunnen waarmaken? Wat dan? Leer een les van Alexander de Grote.



WAT DENK JIJ?
Wij hebben allemaal gezondigd en verdienen allemaal Gods oordeel. God, de Vader, stuurde Zijn eniggeboren Zoon om dat oordeel op Zich te nemen voor iedereen die in Hem gelooft. Jezus, de Schepper en eeuwige Zoon van God, die Zelf een zondeloos leven leidde, hield zo veel van ons dat Hij voor onze zonden stierf om zo de straf op Zich te nemen die wij verdienen. Volgens de Bijbel werd Hij begraven en stond Hij op uit de dood. Als jij dit werkelijk gelooft, er in je hart op vertrouwt en alleen Jezus als je Redder aanvaardt door te zeggen: "Jezus is Heer", dan zul je van het oordeel gered worden en de eeuwigheid met God in de hemel doorbrengen.

Wat is uw reactie?

Ja, ik wil Jezus volgen

Ik ben al een volgeling van Jezus

Ik heb nog steeds vragen



Copyright © 2002-2021 AllAboutReflections.org, Alle rechten voorbehouden